Průvodce nákupem
Je registrace nutná nebo mohu nakupovat bez registrace?
Při nakupování na portálu Kreativní Anděl není registrace nutná.
Registrace je zdarma a získáte díky ní řadu výhod.
-
Rychlé a pohodlné nakupování.
-
Žádné opětovné vyplňování kontaktních údajů v objednávce.
-
Komentovat a hodnotit prodejce.
-
Rychlá domluva přes vnitřní poštu.
-
Přehledná fakturace objednaných nebo prodaných produktů.
-
Přehledná administrace vašeho účtu.
Přístup do Registrace nejdete v horní liště symbol " panáčka".
Před registrací se nezapomeňte podívat na Pravidla užívání portálu Kreativní Anděl.
Přidání zboží do košíku
Vybrali jste si váš vysněný kousek? V tom případě stiskněte tlačítko " Přidat do košíku ".
Zboží se přesune do košíku, který je umístěný v pravém horním rohu a informuje vás o množství a ceně zboží v košíku.
Chcete si koupit ještě jiný produkt nebo produkt jiného prodejce? Klidně pokračujte v nákupu a hledání dalších originálních kousků. Produkty se budou v košíku přiřazovat k jednotlivým prodejcům.
V okamžiku, kdy máte vybráno vše potřebné, stiskněte v pravém horním rohu ikonu košíku „ Přejít na košík ".
Tip: Pokud ještě nejste připraveni na nákup, můžete produkty vkládat do svých oblíbených produktů a následně dokončit vložení do košíku. Pro tuto funkci je nutné být přihlášen. Oblíbené produkty/prodejce naleznete v pravém horním rohu pod ikonou srdíčka.
Nákupní košík
Pro dokončení objednávky vás v košíku čekají 4 snadné kroky.
-
Obsah košíku
Je sumář všech položek, které jste vložili do košíku. Pokud máte vybrané produkty od více prodejců, můžete si u každého zvlášť zvolit dopravu a platbu nebo prodejci zanechat vzkaz k objednávce. Ve spodní části vidíte součet cen všech vložených produktů, poštovného a balného.
Po kontrole obsahu stiskněte tlačítko „ Pokračovat “.
-
Adresa
Druhým krokem košíku je zadání jména a kontaktních údajů včetně fakturační adresy. V případně jiné doručovací adresy ji prosím zadejte. Pokud nakupujete na firmu, zatrhněte políčko " Nakupuji na firmu" a zadejte údaje o podnikání.
Podmínkou pro pokračování v objednávce je potvrzení, že souhlasíte s pravidly užívání. Po kontrole všech údajů stiskněte tlačítko „ Pokračovat “.
-
Přehled
Třetím krokem je přehled vložených údajů v prvních dvou krocích. Máte zde možnost, napsat prodejci poznámku k objednávce a vidíte zde také obchodní podmínky prodejce/prodejců.
V případě, že chcete nějaké údaje v košíku upravit, vraťte se na předchozí krok stiskem příslušného kroku v košíku. Po kontrole všech údajů stiskněte tlačítko „ Pokračovat “.
-
Odeslání
Děkujeme za Vaši objednávku.
Vyčkejte nyní na potvrzení objednávky prodejcem a zaslání pokynů k platbě na váš e-mail.
Co se stane po odeslání objednávky?
Po odeslání objednávky obdržíte neprodleně potvrzující e-mail.
-
Potvrzení objednávky
Prodejce je okamžitě o vaší objednávce informován e-mailem. V okamžiku potvrzení objednávky prodejcem je objednávka platná. Prodejce může také objednávku nebo její část odmítnout.
O potvrzení či odmítnutí objednávky musíte být vždy informováni e-mailem. Pokud jste registrovaný uživatel, můžete také sledovat průběh své objednávky po přihlášení na „ Můj účet “ v záložce Můj nákup.
Společně s e-mailem obdržíte informace nutné k úhradě objednávky.
-
Platba objednávky
Každý prodejce si volí vlastní způsob platby. Prodejci většinou preferují platbu bankovním převodem nebo na dobírku. Způsob platby si vyberete v prvním kroku košíku.
Informace o platbě a platební údaje obdržíte v e-mailu po potvrzení objednávky ze strany prodejce.
Jakmile prodejce obdrží vaši platbu, je jeho povinností vás o přijetí platby informovat e-mailem. Nyní již nic nebrání odeslání zboží ze strany prodejce.
TIP: Pokud chcete mít jistotu, že prodejce odešle vaši objednávku co nejdříve, využijte možnosti platby pomocí QR kódu. Při platbě pomocí QR kódu obdrží prodejce vaši platbu téměř okamžitě. Platba pomocí QR kódu je umožněna pouze v případě, že prodejce požaduje platbu předem na účet. Platební údaje včetně QR kódu obdržíte do svého e-mailu jakmile prodejce potvrdí vaši objednávku.
-
Odeslání objednávky
Jakmile prodejce obdrží vaši platbu, odešle objednávku na vaši adresu.
Prodejce potvrdí odeslání zboží a následně obdržíte e-mail s informací o odeslání. V nejbližších dnech se můžete těšit na příchod balíčku.
Poštovné a balné
Poštovné a balné je určováno prodejci individuálně a je vždy viditelné v detailu každého produktu. Prodejci většinou zasílají zásilky pomocí různých přepravců.
V případě objednání více produktů od více prodejců bude poštovné a balné účtováno každým prodejcem samostatně.
Výši poplatku za doručení určují prodejci. Kreativní Anděl k zásilce nepřidává žádné další poplatky.
Termín dodání objednaného produktu
Termín dodání objednávky určují prodejci a informace o termínu dodání je vždy zobrazena v detailu produktu. Je možné, že produkt musí nejprve prodejce vytvořit a proto může být doba dodání delší. Produkty, které mají prodejci skladem, jsou běžně odeslány během 1–2 pracovních dnů od okamžiku potvrzení platby za objednávku. Při objednávce od různých prodejců obdržíte objednávku v samostatných zásilkách. O odeslání objednávky vás bude prodejce informovat e-mailem.
V případě nejasností ohledně dodávky objednaného zboží kontaktujte přímo prodejce.
Tip: Pokud chcete mít jistotu, že prodejce odešle vaši objednávku co nejdříve, využijte možnosti platby pomocí QR kódu. Při platbě pomocí QR kódu obdrží prodejce vaši platbu téměř okamžitě. Platba pomocí QR kódu je umožněna pouze v případě, že prodejce požaduje platbu předem na účet. Platební údaje včetně QR kódu obdržíte do svého e-mailu, jakmile prodejce potvrdí vaši objednávku.
Kontakt s prodejcem
Portál Kreativní Anděl umožňuje komunikaci pro registrované i neregistrované uživatele.
Nejrychlejší formou komunikace je nasměrovat dotaz přímo na prodejce.
Prodejce můžete kontaktovat několika způsoby.
-
Kontakt z detailu produktu
V každém detailu produktu naleznete tlačítko " Dotaz na zboží " ( vpravo vedle ceny zboží ). Pomocí tohoto tlačítka zašlete prodejci dotaz na zvolený produkt.
-
Kontakt z profilu prodejce
V každém detailu produktu nebo v e-shopu prodejce naleznete tlačítko " Napsat zprávu ". Pomocí tohoto tlačítka zašlete prodejci váš dotaz.
-
Kontakt z objednávky
V každém detailu objednávky naleznete tlačítko " Kontaktovat prodejce " . Odkaz pro komunikaci z objednávky obdržíte také v e-mailu s potvrzením objednávky.
TIP: Po odeslání zprávy prodejci ( uživateli ), obdržíte obratem e-mail s odkazem pro komunikaci. Prosíme, pro komunikaci vždy využívejte vnitřní poštu Kreativního Anděla nebo odkaz z e-mailu. V opačném případě nezaručíme, že prodejce ( uživatel ) obdrží vaši zprávu.
Pokud jste registrováni, můžete si veškerou komunikaci s prodejcem kdykoliv přečíst po přihlášení na „ Můj účet „ v záložce Zprávy a novinky.
V případě, že s vámi prodejce nekomunikuje, obraťte se prosím přímo na nás a my vám s komunikací a řešením problému pomůžeme. ( Skype: Kreativní Anděl, Telefon: 776 730 240 )
Faktura k objednávce
Každý prodejce má povinnost přiložit fakturu (účtenku) za objednávku k odeslané zásilce. Po vygenerování faktury ze strany prodejce obdržíte fakturu na svůj e-mail uvedený v objednávce. V případě, že fakturu neobdržíte, napište si o ni přímo prodejci pomocí vnitřní pošty.
Stav objednávky
Historii svých objednávek si můžete zobrazit po přihlášení na „ Můj účet “ v záložce Můj nákup - Objednané zboží, nebo v záložce Můj nákup - Historie objednávek.
Pokud máte nějaké dotazy, můžete se vždy obrátit na prodejce stiskem tlačítka „ Kontaktovat prodejce ", které naleznete u každé objednávky.
Neregistrovaným kupujícím je umožněno sledovat stav objednávky pomocí odkazu v e-mailu, který obdržíte po objednávce. Pomocí tohoto odkazu můžete také komunikovat s prodejcem.
Pro komunikaci vždy využívejte odkaz v emailu. V opačném případě nezaručíme, že prodejce obdrží vaši zprávu.
Co když má nabízený produkt status PRODÁNO
Pokud má vybraný produkt status " Prodáno ", není nic ztraceno! U vybraného produktu stiskněnte tlačítko „ Dotaz na zboží “ a zašlete prodejci dotaz, zda by vám produkt znovu vyrobil a vystavil na portálu.